Partners en Sponsoren

• Home /
  • Partners en Sponsoren

Sponsoren

Wij als studievereniging willen studenten en bedrijven met elkaar verbinden. Om dit te kunnen doen zijn er bedrijven die een bedankje verdienen. Zo hebben wij sponsoren en partners die ons helpen om onze doelen te kunnen bereiken. Als sponsor van onze vereniging is het mogelijk om verschillende activiteiten samen met ons te regelen, zoals lezingen of bedrijfsbezoeken. In ruil daarvoor krijgen julie uiteraard naamsbekendheid onder onze leden!

Batenburg IAS

Sinds het studiejaar 2023-2024 is Batenburg IAS a een trotse sponsor van SV Promptus Imperii. Batenburg IAS wil een efficiënte en betrouwbare partner zijn die streeft naar een duurzame relatie met zowel regionale als (inter)nationale opdrachtgevers.

CM.com

From 2023-2024 CM.com is a proud sponsor of S.V. Promptus Imperii. CM.com (Euronext Amsterdam: CMCOM) is a global leader in cloud software for conversational commerce that enables businesses to deliver a superior customer experience.

Consafe Logistics

Sinds 2023-2024 is Consafe Logistics een trotste sponsor van S.V. Promptus Imperii. Revolutionize your warehouse now with out WMS software.

FMI Improvia

Prodrive Technologies uit Eindhoven is één van onze eerste sponsoren sinds het studiejaar 2022/2023. Creating meaningful technologies that make the world work.

Pharmapartners

Sinds het studiejaar 2023-2024 is Pharma Partners een trotse sponsor van SV Promptus Imperii. PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen.

Prodrive Technologies

Partners

Wij als studievereniging willen studenten en bedrijven met elkaar verbinden. Om dit te kunnen doen zijn er bedrijven die een bedankje verdienen. Zo hebben wij sponsoren en partners die ons helpen om onze doelen te kunnen bereiken. Als partner is het mogelijk om diensten uit te ruilen. Jullie kunnen diensten leveren, zoals het leveren van een locatie voor evenementen en wij zorgen dat onze leden meer infor over jullie krijgen.

Breda Robotics

Wij zetten ons dagelijks in om studenten, docenten, ondernemers en werknemers te verbinden om het gebruik van robotica en automatisering te stimuleren. Dit doen we als hybride leeromgeving, experience en expertise center, platform voor vernieuwend ondernemerschap en ecosysteem.

Drukbedrijf

Drukbedrijf drukt letterlijk álles op alles. Drukbedrijf bied veel oplossingen op het gebied van bedrukkingen van posters tot aan truien.

Kamp Beta

Je staat aan de start van misschien wel de leukste tijd van je leven: je studententijd. De eerste stap is gezet, en vol spanning leef je toe naar je eerste schooldag. Voordat je dadelijk serieus met volle concentratie je lessen gaat volgen, is het eerst tijd voor een fantastische introductie en genieten we met elkaar van alle leuke dingen die op het programma staan. Kamp BETA staat voor de deur! Wij zorgen dat het ijs al gebroken is voordatje de klas binnenloopt.